
Berkemeyer Concepts
Berkemeyer Concepts alternatieven
Profieloverzicht
Over Berkemeyer Concepts
Verouderde software kan uw bedrijf afremmen, ze is star, kwetsbaar en traag. Daar maken wij een einde aan. Wij zijn software-experts met een grote passie voor het moderniseren van legacy-systemen. Plan een gratis kennismakingsgesprek. Vertel ons waar u tegenaan loopt, en wij delen graag de inzichten uit meer dan 35 jaar ervaring, kosteloos en zonder verplichtingen. Care-Voyant is een van onze kernwaarden. We hebben die term zelf bedacht om te laten zien hoeveel we geven om het succes van iedere klant. Laten we uw project bespreken.
Neem contact op met de dienstverlener en ontvang zo snel mogelijk een reactie op uw vragen.
Locaties
Diensten
- Software ontwikkeling: 35 %
- Cloudservices: 15 %
- Appontwikkeling: 20 %
- Webontwikkeling: 15 %
- IT-dienstverlening: 15 %
CMS & website builders
- WordPress : 100 %
Cloud-oplossingen
- AWS: 100%
Low-code development
- Appian: 100%
No-code development
- Bubble: 100%
AWS-diensten
- AWS Managed Cloud: 100%
Azure-diensten
- Azure Management: 100%
Neem contact op met de dienstverlener en ontvang zo spoedig mogelijk een passend aanbod.
Portfolio
Projecten

Geautomatiseerde gap-inspectie
Case study van Berkemeyer Concepts
Neem contact op met de dienstverlener en ontvang zo spoedig mogelijk een passend aanbod.
Meer case studies van de dienstverlener
Neem contact op met de dienstverlener en ontvang zo spoedig mogelijk een passend aanbod.
Beoordelingsoverzicht
Algemene beoordeling
Verdeling van beoordelingen
| BEOORDELING | PERCENTAGE | VERDELING |
|---|---|---|
| 5 sterren | 70% | |
| 4 sterren | 0% | |
| 3 sterren | 0% | |
| 2 sterren | 0% | |
| 1 ster | 30% |
reviews
Feedbax reviews
Alle beoordelingen
Uitstekende service. Vooral de heer Patricio is erg prettig en efficiënt: heel attent en geduldig, en enorm precies tijdens de installatie. Ze spreken ook Spaans… ik raad ze 100% aan!
Vriendelijk en professioneel, 9
De inhoud van deze beoordeling is alleen toegankelijk voor geregistreerde of ingelogde gebruikers. Registreer u gratis om volledige toegang te krijgen tot alle content op ons platform. Nadat u zich heeft geregistreerd en bent ingelogd, bezoekt u deze pagina opnieuw om de vrijgegeven inhoud te lezen. Na registratie kunt u bovendien onze volledige mappen doorzoeken en krijgt u gratis toegang tot alle bedrijfsprofielen, gestructureerde favorietenlijsten en inspirerende cases.
Ik heb een Ranch camper shell besteld bij Brazos Valley. Ze hebben de installatie gedaan, maar de ervaring na de verkoop is ontzettend teleurstellend geweest. Kort na de installatie ontdekte ik dat de ramen vastzaten en niet goed werkten. Ik bracht het terug en toen gebruikten ze een mes om alle drie de ramen open te krijgen. Eén van de medewerkers zei dat hij tijdens de installatie al wist van het probleem met het voorste raam, maar dat er niets is gedaan om het te verhelpen. Wat het meest frustrerend is, is het gebrek aan verantwoordelijkheid. Ze weigerden te controleren of het een fabricagefout was en ze vertelden me zelfs om silicone op de ramen te spuiten. Vandaag heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Ranch om te kijken wat er mogelijk is, en ze gaan me doorverwijzen naar een andere Ranch-dealer in Arlington. Een garantie zou iets moeten betekenen, zeker als het probleem al vanaf het begin bekend was. Laat ze hun werk niet gewoon achteraf oplossen, waardoor ik met onopgeloste problemen en slechte service bleef zitten. Ik had professionaliteit, duidelijke communicatie en ondersteuning verwacht na de installatie, maar helaas was dat niet mijn ervaring. Ik zou iedereen die dit bedrijf overweegt sterk aanraden om heel gerichte vragen te stellen over hun garantiebeleid en alles schriftelijk vast te leggen voordat je akkoord gaat.

Hallo Mary. Deze review is teleurstellend, maar we doen er juist alles aan om een topproduct en uitstekende service te leveren. We waarderen je als klant en hopen (en verwachten) dat je toch nog steeds tevreden zult zijn met je uitstekende truckcab, ondanks je review. Dat je deze 1-sterrenreview hebt gegeven over de schuiframen is echt een verrassing. Er is geen defect. Geen enkel. Ze werken perfect zoals bedoeld en eigenlijk zoals je van vrijwel alle schuiframen op truckcaps mag verwachten: ze schuiven gewoon in en uit. Toen je er de andere dag langs kwam, dacht je in eerste instantie dat er geen schuiframen waren en dat is ook logisch dat je je daarover zorgen maakte—mogelijk zelfs een beetje gefrustreerd raakte. We hebben ze voor je geopend en je laten zien hoe het werkt. Eerst moet het kleine hendeltje worden ingedrukt, daarna kun je het raam over de rail schuiven. Bij je zijramen heb je gekozen om er mooie roosters voor (pet screens) bij te laten plaatsen. Die roosters zitten over de schuiframen. Daardoor is het ook iets lastiger om het kleine hendeltje te zien en in te drukken dan wanneer die roosters er niet zouden zitten. Daarom zag je het hendeltje niet om in te drukken en kon je de ramen dus aanvankelijk niet openen—en dus raakte je in het begin gefrustreerd omdat je het gevoel had dat je helemaal geen schuiframen kreeg. Bovendien kun je, door die roosters, niet simpelweg je hand op het glas zetten en het raam naar voren schuiven zoals dat wél zou kunnen als de pet screens er niet zouden zitten. Daarom heeft de monteur een plat stom hulpmiddel (oftewel de stompe kant van zijn dunne mesje) gebruikt om bij de rand in te steken, net wat ruimte/hefboom te creëren, zodat hij het schuifraam een beetje naar voren kon duwen… net genoeg om het daarna met zijn hand verder te kunnen schuiven. Zeggen “dat hij een mes gebruikte” om de ramen te openen is dus een beetje misleidend en ook uit zijn context gehaald. Daarom geef ik hier volledige context. Je schuiframen zullen in het begin wat strak zitten. Na de eerste keren en bij regelmatig gebruik lopen ze soepeler en openen ze makkelijker. Dat is normaal. Je wilt ook niet dat die schuiframen los aanvoelen en open “als boter”, want dan zou er veel regen en stof naar binnen komen—dus ook dat klopt. Wel gaf de monteur aan dat je eventueel wat smeermiddel kunt gebruiken; dat is gebruikelijk om toe te voegen, maar het is niet verplicht. De meesten duwen de ramen gewoon open en daarna gaan ze al na de eerste gebruiksmomenten veel soepeler dan bij de eerste opening. Je stelde het voor alsof hij tijdens de eerste installatie al had gezegd dat er een defect was. Dat zei hij niet. Hij merkte op dat het voorste raam strak zat en was het met je eens dat ze/het in het begin strak is om te openen. Daarbij deed hij een nuttige suggestie om wat smeermiddel te gebruiken. We hebben contact opgenomen met de fabrikant. Die bevestigden alles wat ik hierboven heb opgeschreven. De eerste keren openen is inderdaad vaak strak en vraagt dan wat extra moeite. De pet screens die de zijramen bedekken zorgen voor een extra stap bij het openen. Ik heb ze ook gevraagd of ze ooit hebben meegemaakt dat een klant ontevreden was over de werking van schuiframen met pet screens. Dat hebben ze niet (tenminste: dat is wat mij is verteld). Maar ze hebben nu een klant die dit heeft aangegeven. Hoe dan ook: ik weet zeker dat je uiteindelijk tevreden zult zijn met je truckcab, ook al suggereert je review het tegenovergestelde. Het is een uitstekend product en een goed model dat je hebt gekozen. Ik vermoed dat je na een paar keer openen zult merken dat alles prima werkt. De pet screens (opties die jij hebt toegevoegd) maken het openen nét wat anders, maar dat is precies het gevolg van schuiframen met echt goede pet screens. Als de pet screens er niet zouden zitten, openen ze net zoals elke andere schuifraam in een truckcab. We waarderen en waarde(n) je bestelling en natuurlijk ook je feedback. Maar ik wilde wel wat context geven in verband met deze schuiframen. Heel erg bedankt en geniet van je truckcab.
De inhoud van deze beoordeling is alleen toegankelijk voor geregistreerde of ingelogde gebruikers. Registreer u gratis om volledige toegang te krijgen tot alle content op ons platform. Nadat u zich heeft geregistreerd en bent ingelogd, bezoekt u deze pagina opnieuw om de vrijgegeven inhoud te lezen. Na registratie kunt u bovendien onze volledige mappen doorzoeken en krijgt u gratis toegang tot alle bedrijfsprofielen, gestructureerde favorietenlijsten en inspirerende cases.
Helaas heb ik deze zaak geselecteerd voor een autoreparatie. Ik heb ruim een maand gewacht voordat ze überhaupt begonnen, en toen klaagde de eigenaar dat hij in het weekend moest langskomen om het schilderwerk te doen. Ik zou ze nooit meer gebruiken. Als ik nul kon geven, deed ik dat.

Uw ervaring en beoordeling vinden wij erg teleurstellend. We hadden graag meer informatie gehad om te weten waar het precies om gaat, zodat we een passend antwoord hadden kunnen geven. Het ontbreekt meestal aan details bij 1-sterrenbeoordelingen wanneer er sprake is van een onredelijke en feitelijk onjuiste beschrijving (het verhaal) van wat er daadwerkelijk is gebeurd. Het is niet waarschijnlijk dat iemand—laat staan de eigenaar—zou hebben geklaagd dat hij in het weekend moest langskomen om een schilderklus te doen. De eigenaar is elk weekend hier en schildert. Als we meer details hadden over het probleem waar u over schrijft, dan hadden we kunnen uitleggen waarom het wat tijd heeft gekost. Ook kunnen we uw punt rechtzetten over iemand die zou hebben geklaagd dat hij in het weekend moest komen—dat is niet gebeurd. U kunt ons gerust bellen via 254-420-4314 als u dit wilt bespreken; we willen zeker graag goedmaken als dat passend en mogelijk is. Hoe dan ook doen we ons best om de verwachtingen van klanten te overtreffen en werken we daar hard aan. Bij een slechte beoordeling willen we dat ook graag rechtzetten. Alvast hartelijk dank.
Ze hebben het interieur van mijn auto opnieuw gedaan en het ziet er echt geweldig uit! Supergoede klantenservice en prima prijzen.
Ik heb al jaren last van een probleem met mijn systeem, maar het stoorde me eigenlijk niet echt—totdat het uiteindelijk wel begon te irriteren. Ik stopte bij deze zaak en Chris Simmons hielp me, ook al was hij behoorlijk druk. Hij nam de tijd om alle mogelijke oorzaken van mijn vervormde geluid met me door te nemen. Hij raadde me een filter aan voor mijn RCA-kabels. Dat werkte perfect. Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen uit je drukke dag om mij te helpen! De prijs voor het filter was echt geweldig—het kostte me geen arm en een been, zoals sommige andere plekken je proberen uit te buiten. Ik had het gevoel dat zijn prioriteit bij mijn behoeften lag, en dat hij het belangrijker vond dan wat ze uit mijn bankrekening konden halen. Bedankt dat jullie een eerlijke en bescheiden plek zijn. Dat kom je tegenwoordig niet meer zo vaak tegen, zeker niet in het bedrijfsleven!
Chris heeft een paar uitdagingen goed aangepakt rond een installatie waar andere plekken waarschijnlijk op waren afgehaakt. Zonder alles tot in detail te bespreken: het eindresultaat was gewoon een degelijke service en een goed uitgevoerde klus. Thanks!
De inhoud van deze beoordeling is alleen toegankelijk voor geregistreerde of ingelogde gebruikers. Registreer u gratis om volledige toegang te krijgen tot alle content op ons platform. Nadat u zich heeft geregistreerd en bent ingelogd, bezoekt u deze pagina opnieuw om de vrijgegeven inhoud te lezen. Na registratie kunt u bovendien onze volledige mappen doorzoeken en krijgt u gratis toegang tot alle bedrijfsprofielen, gestructureerde favorietenlijsten en inspirerende cases.
Ik heb gebeld om te bevestigen of ze trailerkeuringen uitvoeren, maar de man die opnam was erg onbeschoft en had absoluut geen telefoonetiquette. Nadat ik een paar vragen had gesteld over hun beschikbaarheid, onderbrak hij me grof en zei dat hij het druk had en geen tijd had voor een twintigvragen-game. Sorry, maar als jullie zo druk zijn dat jullie niet kunnen opnemen en niet kunnen omgaan met zorgen van klanten, dan lijkt het me beter om iemand aan te nemen die wél tijd heeft en vriendelijker is naar klanten.

Hoi Freddy. Bedankt voor je feedback. De ervaring die je beschrijft is natuurlijk erg vervelend en ik denk dat het een incident was, omdat we er altijd alles aan doen om ervoor te zorgen dat elke klant helemaal tevreden is (telefonisch, in persoon, vóór en na de verkoop, enz.). We hebben je feedback gebruikt om dit met al onze medewerkers te bespreken, met name met collega’s die normaal gesproken geen binnenkomende telefoontjes aannemen, maar wel verwacht worden om zich op elk moment professioneel en vriendelijk te gedragen tegenover alle klanten. Onze binnenkomende telefoontjes worden meestal behandeld door onze Office Manager, die er heel erg op gericht is om een professionele, vriendelijke en prettige klantbeleving te garanderen. Neem gerust contact met ons op als we je ergens mee kunnen helpen. We zouden je bedrijf namelijk graag behouden voor de toekomst. Heel erg bedankt. Brazos Valley Touch Up 254-420-4314
Wade van Brazos Valley Auto Concepts heeft mijn auto echt fantastisch gepolijst en de krassen weg weten te werken. Bedankt, Wade!!
